מאמרים

מאמרים

25 Feb, 2019
תיקון תקר ברכב תפעולי הינו פעולה פשוטה ביותר כאשר מדובר ברכב תפעולי, וזאת, באמצעות שימוש בערכה ייעודית לתיקון תקרים (פנצ'רים) ברכבים תפעוליים. ראשית נדגיש כי הערכה אינה מיועדת ואף אסורה בשימוש לתיקון תקרים ברכבים רגילים! הערכה מכילה גריז, פתילים לסתימת התקר, מוט חירור וסיכוך, ומכשיר להחדרת הפתילים. 1. הפעולה הראשונה שיש לבצע, היא מציאת מקום התקר. בדוגמא שלפנינו קל לראות שהתקר נובע מבורג שחדר לצמיג, במקרים אחרים ייתכן ויהיה צריך להרטיב את הצמיג או אפילו להשקיע את הגלגל במים על מנת לזהות את מקום בריחת האוויר.
25 Feb, 2019
כלי תחבורה חשמליים כגון רכבים תפעוליים, קלנועיות וכד׳ הולכים ותופסים תאוצה בכל העולם מכיוון שהם זולים, חסכוניים ואינם גורמים לזיהום אוויר ורעש. עם עליית הצפיפות והעומס בכבישים העירוניים, לצד המודעות והרצון לחיות בסביבה בריאה וירוקה, גובר הביקוש לכלי תחבורה חשמליים אשר נותנים פתרון במקומות צפופים הומי אדם, ללא זיהום אוויר ורעש. חברתנו מתמחה בפתרונות להסעת אנשים והובלת סחורות.
25 Feb, 2019
מצברי ליתיום,הינם הדור הבא של המצברים. להשוואה: מצברי חומצה - 600-700 מחזורי טעינה. ( שנה אחריות). מצבר ליתיום - 3000 מחזורי טעינה. (שלוש שנים אחריות). טווח עבודה מוגבר לעומת כל מצבר חומצה. ברכב תפעולי חשמלי בעל מצברי חומצה יש להקפיד לבדוק את המצברים ולנקות קורוזיות ולמלא מים מזוקקים בלבד בתדירות של אחת לשבוע / שבועיים. מצבר ליתיום - ללא טיפול. - במצברי חומצה פעולת הטעינה גורמת לרתיחת המים ולהתאדות, דבר המחייב בדיקה ומילוי תקופתיים של המים שבמצבר (ומתוך כך גם ירידת רמת החומציות של המים).כלומר, ללא מילוי תקופתי, טעינת המצבר מאבדת מיעילותה ואף עלולה לגרום לנזק ולקיצור אורך חיי המצבר. - בנוסף, אדי המים החומציים העולים מן הפקקים במצבר חומצה רגיל גורמים להיווצרות קורוזיה בכל איזור המצברים ובמיוחד על גבי קטבי המצבר והכבלים המחברים בין המצברים ברכב התפעולי, תופעה הנמנעת גם היא במצברי ליתיום. - בטוחים יותר לעבודה בסביבה לא מאווררת. - פריקה עצמית נמוכה לעומת מצברי חומצה.
Share by: